Το «νου» σας…
![]() |
Θέλω Vs Κέρδος |
Μελέτες έδειξαν ότι το άρωμα και ο ήχος είναι πιο ισχυρά από οποιοδήποτε logo (π.χ σε μία διαφήμιση ο ήχος των τσιπς που τρώγονται).
Τα αποτρεπτικά logos, άλλωστε, π.χ. στα πακέτα των τσιγάρων, έχει αποδειχτεί ότι φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Ενεργοποιούν κάποια κέντρα του εγκεφάλου που συνδέονται με την επιθυμία.
Καλά όλα αυτά, τελικά όμως ποιος κινεί τα νήματα; Εμείς και τα θέλω μας ή αυτοί και το συμφέρον τους;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου