Το «νου» σας…

Θέλω Vs Κέρδος
Neuromarketing. Έτσι αποκαλείται το νέο είδος marketing που ακολουθούν οι μεγάλες βιομηχανίες παγκοσμίως για να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να προωθήσουν τα προϊόντα τους.



Μελέτες έδειξαν ότι το άρωμα και ο ήχος είναι πιο ισχυρά από οποιοδήποτε logo (π.χ σε μία διαφήμιση ο ήχος των τσιπς που τρώγονται).

Τα αποτρεπτικά logos, άλλωστε, π.χ. στα πακέτα των τσιγάρων, έχει αποδειχτεί ότι φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Ενεργοποιούν κάποια κέντρα του εγκεφάλου που συνδέονται με την επιθυμία.

Καλά όλα αυτά, τελικά όμως ποιος κινεί τα νήματα; Εμείς και τα θέλω μας ή αυτοί και το συμφέρον τους;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

«Γουέστερν: μια αμερικάνικη υπόθεση»

Ο κίνδυνος για το δέρμα που βρίσκεται πίσω από τα τατουάζ